ute och rastade lite L med fredde

Jag, Fredde, Pontus och Linus har suttit hela dagen och kokat ihop lite grejer, vad de är och blir lär ni nog märka framöver.

Mitt i det hela konstaterades det att de var sol i 90min till så jag och fredde satte oss på tuben med ryggan packad me lite glas, 135L och 85L (20 och 35 fick va med trots de inte var L)  med dessa värdiga glasklumpar strök vi omkring i kylan tills det fick va nog.

fredde
Vet inte om jag köper hypen över bokeh-maskinen 85/1.2L, med släpper gör den.

cityscape of stockholm
hustaken över gamla stan.


5d was here.

1 Response to “ute och rastade lite L med fredde”


  1. 1 Patrik april 13, 2010 kl. 22:06

    Underbara bilder =D


Kommentera

