lite framgrävda guldkorn.

Har börjat  lägga över alla bilder på backup för att få lite tryggare lagring. Självklart så är jag en sån som spar och har, så jag sitter med alla bildfiler ifrån mina sessions och likande.

Så kvällen vigdes åt till att gräva fram lite bilder jag inte riktigt sett storheten i eller haft problem med att färgkorra, bara de senaste veckorna har mitt efterarbete lyfts nått enormt på så kort tid.
isabella

isabella

isabella

Idag så var det lite locationjakt med Pontus som ska plåta lite pressbilder åt ett företag i helgen.

3 Responses to “lite framgrävda guldkorn.”


  1. 1 Ann januari 7, 2010 kl. 10:01

    Ere inte lite väl kallt att plåta på location nu? :P


Kommentera

